torsdag 3 januari 2013

Ett stort grattis till mig... snart...

Snart fyller min älskade sida 1år, 7 hundår!
Den bara växer och växer och läsarna bara kommer fast att jag tog ledigt från er ett tag.
Ni måste verkligen älska mig! Ni måste vara med och fira den 28 Januari, så skicka ett paket (kolla efter Axa Gyulai på eniro!) eller skriv en grattis kommentar för annars...
Jag har tillochmed tagit mig tiden att skriva en önskelista så att jag inte får några dåliga presenter.

Bloggens 1års dag!

  • Jaktklänning

    JaktklänningLänk till önskningen
    En ny super duper bra jacktklänning som gör mig extra cool under jakten!
  • Värmetäcke


    Värmetäcke

    Ett nytt värmetäcke skulle inte sitta dåligt då mitt back on track täcke börjar falla isär!
  • Bling bling halsband!


    Bling bling halsband!

    Ett måste är ju att sticka ut! Och med detta snygga halsbandet kommer jag vara nästan vackrare än vad jag redan är! Och det är billigt desutom!
  • En timmes spa


    En timmes spa

    Nu kan jag få bli riktigt bortskämd och ompysslad på detta mysiga spa! De har också väligt god mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar