torsdag 3 januari 2013

Semester...

Gud vad skönt det har varit att ha semester men nu börjar jag få en stickande känsla i magen att ni inte har klarat er utan mig. Hur många av er lever fortfarande?

Jag har det iallafall supergott hos hotellet jag bor på. Det är jag och tre stycken människor som tar hand om mig och behandlar mig som jag ska behandlas. Som en super mega cool kung som lever på månen!
Det är också väldigt skönt att slippa matte och husse ett tag de har blivit så klängiga. Men skönast av allt är att Barr inte är här eftersom att han alltid är ivägen. Idag tror jag att jag ska beställa en promenad om det inte börjar regna eftersom att jag glömde min regnjacka hemma och man kan liksom inte vara ute i regnet utan jacka, man kan ju bli blöt!
Min älskade jacka skyddar alltid min päls!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har en bra semester utan regnjacka också!

    SvaraRadera