torsdag 3 januari 2013

Mina vänner del 1...

Hilda: Är min granna och en av mina bästa kompisar! Hon är svart och tjock, alltså inte i närheten så snygg som jag! Men gullig. Jag kan tycka att hon är rätt skum som tycker om att bada i November och att hon gillar att bli smutsig men vi har samma passion. Mat. Det är maten som gör oss så nära vänner + att hon avgudar mig!



Barr: Det är knappt att jag vill erkänna det men Barr är min allra bästa vän fast han är helt dum i huvudet och extremt ful. Men han är ändå min bror och han dyrkar mig.  Men det är inte precis så att jag skulle välja bort bar eftersom han är som min farbror!
 
 
Bira: Bira är ju min mini me och det är det som gör att jag gillar henne. Jag brukar gå till henne eller som matte kallar det "ryma". Hon är en kopia på mig själv så genom att säga att hon är cool så säger jag att jag är cool!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar